Icon24™ jako system do obsługi zamówień – sprawdź, jak działa nasz program
autor: Kamil Michno
Wielu naszych klientów zastanawiało się jaki system do obsługi zamówień wybrać, aby był najbardziej kompleksowy, przyjazny i pomagał organizować cały proces sprzedaży czy produkcji. Wiele firm chciałoby posiadać jeden system do zarządzania całą firmą, w tym obsługą nieobecności pracowników, zadaniami, zamówieniami, kontaktami do klientów i magazynem. Takim systemem jest Icon24™. To kompleksowy system do obsługi firmy, w tym również zamówień.
Czy Icon24™ to odpowiedni system do obsługi zamówień?
Wielomodułowość i wszechstronność systemu Icon24™ sprawia, że Icon24™ to świetny system do obsługi zamówień. Przekonało się o tym wielu naszych klientów, w tym firm produkcyjnych. Jaka jest przewaga Icon24™?
Fakt, że Icon24™ to dobry system do obsługi zamówień możemy zademonstrować na prostym przykładzie. Załóżmy, że jesteś firmą produkującą meble. W jaki sposób obsłużysz zamówienie na nowy stół konferencyjny i komplet krzeseł?
Twój handlowiec korzystając z modułu CRM kontaktuje się z klientem, który wyraził chęć zamówienia mebli do swojego nowego biura. W module CRM znajdują się wszystkie informacje dotyczące klienta, wysyłanych ofert, kto klientem się opiekuje etc. Wykorzystując moduł zadania, możesz zautomatyzować proces pozyskiwania zamówienia dzieląc go na zadania wykonywane przez poszczególne osoby według scenariusza. Icon24™ wykorzystując funkcjonalność workflow, w określonym czasie generuje nowe zadanie do wykonania: kontakt z klientem, przesłanie oferty i katalogu, wysłanie próbek materiałów, follow up etc.
Nawet przy dużej ilości leadów, Twoi handlowcy o żadnym nie zapomną, a sam proces sprzedaży będzie przebiegał w sposób uporządkowany i sprawny.
Handlowiec spisał się na medal! Udało się pozyskać nowe zamówienie, co dalej?
Program do obsługi zamówień połączony z magazynem
Handlowiec tworzy nowe zamówienie w systemie Icon24™. Co powinien zrobić idealny program do obsługi zamówień? Wygenerować nowe zadanie związane z produkcją mebli oraz zapewnić dostawę półproduktów.
Wprowadzone zamówienie sprawia, że Icon24™ jako program do obsługi zamówień tworzy nowe zadanie osobom odpowiedzialnym za proces wytworzenia produktu. W tym przypadku pierwszym zadaniem może być kompletacja części, następnie przekazanie do produkcji, kontrola jakości, wystawienie dokumentu sprzedaży i wysyłka.
Program do obsługi zamówień powinien poza pilnowaniem procesu przygotowania zamówienia również zadbać o dostępność części lub gotowych produktów. Dlatego jeśli wprowadzimy odpowiednie receptury czy listy części niezbędne do wyprodukowania konkretnego towaru, Icon24™ może automatycznie zdejmować ze stanów magazynowych części i półprodukty, przygotowywać dokument kompletacji dla magazyniera lub w przypadku braku – wstępne zamówienie wysyłane do dostawcy.
System do obsługi zamówień, nie tylko dla produkcji
Oczywiście powyższy przykład obrazuje, że Icon24™ to świetny program do obsługi zamówień w przypadku firm produkcyjnych. Można go jednak zastosować jako system do obsługi zamówień w wielu branżach, w przypadku sprzedaży wysyłkowej, ale też w przypadku usług, napraw, dzierżawy sprzętu. Icon24™ dzięki temu, że stworzony jest z wielu modułów oraz posiada ogromną elastyczność może być dostosowany do wielu branż i przeznaczeń. To wszechstronny system, który pozwala Ci uporządkować całą firmę.
Właściciel marki:
Iconity Sp. z o. o.
kontakt@icon24.pl.