Icon24
  • Funkcjonalności
    • Wszystkie funkcjonalności
      • Funkcjonalności
    • System do zarządzania kancelarią prawną
      • Zarządzanie kancelarią prawną
    • Obsługa Procesów Sprzedażowych
      • Moduł Sprzedaż
    • Zarządzanie Zadaniami
      • Zarządzanie zadaniami w firmie
      • Program pomagający zarządzać projektami w firmie
    • Zarządzanie Czasem
      • Program do rejestracji czasu pracy
    • Zarządzanie zasobami
      • Program do obsługi serwisu
      • Moduł Zarządzanie zasobami
    • Dokumenty
      • Program do elektronicznego procesowania dokumentów
    • Dodatkowo
      • IconSmart™ – aplikacja na urządzenia mobilne
  • Korzyści
    • Wdrożenie
  • Baza wiedzy
  • Cennik
  • Kontakt
    • Twórcy
  • UMÓW PREZENTACJĘ
  • Menu Menu

Icon24™ jako system do obsługi zamówień – sprawdź, jak działa nasz program

autor: Kamil Michno

Wielu naszych klientów zastanawiało się jaki system do obsługi zamówień wybrać, aby był najbardziej kompleksowy, przyjazny i pomagał organizować cały proces sprzedaży czy produkcji. Wiele firm chciałoby posiadać jeden system do zarządzania całą firmą, w tym obsługą nieobecności pracowników, zadaniami, zamówieniami, kontaktami do klientów i magazynem. Takim systemem jest Icon24™. To kompleksowy system do obsługi firmy, w tym również zamówień.

Czy Icon24™ to odpowiedni system do obsługi zamówień?

Wielomodułowość i wszechstronność systemu Icon24™ sprawia, że Icon24™ to świetny system do obsługi zamówień. Przekonało się o tym wielu naszych klientów, w tym firm produkcyjnych. Jaka jest przewaga Icon24™? 

Fakt, że Icon24™ to dobry system do obsługi zamówień możemy zademonstrować na prostym przykładzie. Załóżmy, że jesteś firmą produkującą meble. W jaki sposób obsłużysz zamówienie na nowy stół konferencyjny i komplet krzeseł?

Twój handlowiec korzystając z modułu CRM kontaktuje się z klientem, który wyraził chęć zamówienia mebli do swojego nowego biura. W module CRM znajdują się wszystkie informacje dotyczące klienta, wysyłanych ofert, kto klientem się opiekuje etc. Wykorzystując moduł zadania, możesz zautomatyzować proces pozyskiwania zamówienia dzieląc go na zadania wykonywane przez poszczególne osoby według scenariusza. Icon24™ wykorzystując funkcjonalność workflow, w określonym czasie generuje nowe zadanie do wykonania: kontakt z klientem, przesłanie oferty i katalogu, wysłanie próbek materiałów, follow up etc. 

Nawet przy dużej ilości leadów, Twoi handlowcy o żadnym nie zapomną, a sam proces sprzedaży będzie przebiegał w sposób uporządkowany i  sprawny. 

Handlowiec spisał się na medal! Udało się pozyskać nowe zamówienie, co dalej?

Program do obsługi zamówień połączony z magazynem

 Handlowiec tworzy nowe zamówienie w systemie Icon24™. Co powinien zrobić idealny program do obsługi zamówień? Wygenerować nowe zadanie związane z produkcją mebli oraz zapewnić dostawę półproduktów.

Wprowadzone zamówienie sprawia, że Icon24™ jako program do obsługi zamówień tworzy nowe zadanie osobom odpowiedzialnym za proces wytworzenia produktu. W tym przypadku pierwszym zadaniem może być kompletacja części, następnie przekazanie do produkcji, kontrola  jakości, wystawienie dokumentu sprzedaży i wysyłka.

Program do obsługi zamówień powinien poza pilnowaniem procesu przygotowania zamówienia również zadbać o dostępność części lub gotowych produktów. Dlatego jeśli wprowadzimy odpowiednie receptury czy listy części niezbędne do wyprodukowania konkretnego towaru, Icon24™ może automatycznie zdejmować ze stanów magazynowych części i półprodukty, przygotowywać dokument kompletacji dla magazyniera lub w przypadku braku – wstępne zamówienie wysyłane do dostawcy.

System do obsługi zamówień, nie tylko dla produkcji

 Oczywiście powyższy przykład obrazuje, że Icon24™ to świetny program do obsługi zamówień w przypadku firm produkcyjnych. Można go jednak zastosować jako system do obsługi zamówień w wielu branżach, w przypadku sprzedaży wysyłkowej, ale też w przypadku usług, napraw, dzierżawy sprzętu. Icon24™ dzięki temu, że stworzony jest z wielu modułów oraz posiada ogromną elastyczność może być dostosowany do wielu branż i przeznaczeń. To wszechstronny system, który pozwala Ci uporządkować całą firmę. 

Udostępnij
  • Udostępnij Facebook
  • Udostępnij X
  • Udostępnij LinkedIn
  • Wyślij e-mail

Poznaj system Icon24™ – umów prezentację



    Przeczytaj również

    • Zarządzanie kryzysem w MŚP
    • Rozliczanie czasu pracy
    • Firma w kryzysie
    • Czy warto przenieść obsługę firmy serwisowej do Internetu?
    • Obsługa zgłoszeń klientów w systemie Icon24™

    Icon24

    Właściciel marki:
    Iconity Sp. z o. o.
    kontakt@icon24.pl.

    Socialmedia

    • Linkedin
    • Facebook

    Regulaminy

    • Regulamin korzystania z Icon24™
    • Polityka prywatności
    • RODO
    Stworzone z pasją przez Iconity Sp. z o. o.
    - powered by Enfold WordPress Theme
    Link to: Zarządzanie ludźmi w firmie w systemie Icon24™ Link to: Zarządzanie ludźmi w firmie w systemie Icon24™ Zarządzanie ludźmi w firmie w systemie Icon24™ Link to: Kontrola stanów magazynowych – Icon24™ to idealny program do kontroli stanów Link to: Kontrola stanów magazynowych – Icon24™ to idealny program do kontroli stanów Kontrola stanów magazynowych – Icon24™ to idealny program do kontroli...
    Scroll to top Scroll to top Scroll to top

    Nasza strona używa plików cookies. Klikając OK akceptujesz Politykę Prywatności

    OK

    Cookie and Privacy Settings



    How we use cookies

    We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

    Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

    Essential Website Cookies

    These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

    Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

    We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

    We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

    Other external services

    We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

    Google Webfont Settings:

    Google Map Settings:

    Google reCaptcha Settings:

    Vimeo and Youtube video embeds:

    Privacy Policy

    You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

    Polityka prywatności
    Accept settingsHide notification only