Icon24™ FUNKCJONALNOŚCI

Program do rejestracji i ewidencji czasu pracy

Program do ewidencji czasu pracy pozwala na zarządzanie czasem pracy całego zespołu, niezależnie od posiadanych umów. Pracownicy logując się na swoje konto, na bieżąco sprawdzają swój czas pracy i mogą nim świadomie zarządzać.

Poznaj funkcje modułu do rejestracji i ewidencji czasu pracy

Automatyczna rejestracja czasu pracy

Cyfrowa ewidencja czasu pracy

Automatyczne zastępstwa, elektroniczne wnioski

Współdzielone kalendarze

Automatyczna rejestracja czasu pracy

Icon24™ pozwala elastycznie zarządzać czasem pracy. Użytkownik korzystając z systemu może wykorzystać stoper do pomiaru czasu lub ręcznie wprowadzać czas pracy nad poszczególnymi czynnościami.

Program pozwala rozróżniać rodzaje czasu pracy, dzięki czemu możliwe jest pobieranie jego wartości do różnego rodzaju rozliczeń, zachowując jednocześnie informację o rzeczywistym czasie pracy.

Cyfrowa ewidencja czasu pracy

Icon24™ możesz automatycznie ewidować czas pracy. Aby potwierdzić swoją gotowośc do świadczenia usług pracownik wybiera odpowiedni przycisk w aplikacji mobilnej. To samo dzieje się podczas wykonywania obowiązków służbowych poza siedziba firmy, czy gdy konieczne jest załatwienie sprawy prywatnej.

Jeżeli potrzebne jest dodatkowe rozwiązanie Icon24™ może być połączony z urządzeniem wyposażonym w dedykowaną aplikację IconRCP™, które możesz umieścić w dowolnym miejscu tworząc kiosk. Dzięki tej aplikacji pracownicy za pomocą karty, pastylki, lub telefonu szybko i wygodnie logują czas pracy, wyjścia służbowe, czy prywatne.

Rozlicz czas pracy jednym kliknięciem!

Pod koniec miesiąca, aby rozliczyć cały Twój zespół, pracownicy Działu Kadr w zaskakująco prosty sposób generują odpowiednie raporty czasu pracy (wystarczy wybrać dane i wcisnąć odpowiedni przycisk).

Automatyczne zastępstwa, elektroniczne wnioski

Organizowanie pracy w Icon24 jest w pełni zautomatyzowane. Pracownik składa w systemie  wnioski  i może wyznaczyć zastępstwo w czasie swojej nieobecności. Po zaakceptowaniu wniosku przez przełożonego, w wyznaczonym czasie pracownikowi zastępującemu przydzielone są odpowiednio oznaczone zadania nieobecnej osoby.

Czytelny terminarz urlopów pozwala precyzyjnie wprowadzić ewentualne poprawki w harmonogramie lub planować zadania z jeszcze większym wyprzedzeniem.

Współdzielone kalendarze

Icon24™ udostępnia szereg kalendarzy od listy obecności, terminarzy urlopów, zbiorczego ECP (na którym znajdziesz informacje odnośnie obecności, gotowości do pracy, czy zaplanowanych nieobscności). Dodatkowo nieobecności mogą być widoczne na samej liście zadań.

Czy Icon24™ dopasuje się do Twojej firmy?

Wypełnij formularz rejestracyjny i umów prezentację. Nasz konsultant pokaże możliwości naszego systemu i odpowie na wszystkie pytania – całkowicie bez zobowiązań!