Icon24
  • Funkcjonalności
    • Wszystkie funkcjonalności
      • Funkcjonalności
    • System do zarządzania kancelarią prawną
      • Zarządzanie kancelarią prawną
    • Obsługa Procesów Sprzedażowych
      • Moduł Sprzedaż
    • Zarządzanie Zadaniami
      • Zarządzanie zadaniami w firmie
      • Program pomagający zarządzać projektami w firmie
    • Zarządzanie Czasem
      • Program do rejestracji czasu pracy
    • Zarządzanie zasobami
      • Program do obsługi serwisu
      • Moduł Zarządzanie zasobami
    • Dokumenty
      • Program do elektronicznego procesowania dokumentów
    • Dodatkowo
      • IconSmart™ – aplikacja na urządzenia mobilne
  • Korzyści
    • Wdrożenie
  • Baza wiedzy
  • Cennik
  • Kontakt
    • Twórcy
  • UMÓW PREZENTACJĘ
  • Menu Menu

Obsługa zgłoszeń klientów w systemie Icon24™

autor: Kamil Michno

Logistyczna obsługa klienta, czyli jak z chaosu stworzyć dobrze działający mechanizm? Logistyczna obsługa klienta to nic innego jak ułożenie ścieżek i schematów obsługi zgłoszeń klienta. Jak zgłoszenia są zbierane, gdzie są zapisywane, w jaki sposób pracownicy odbierają zgłoszenia, zajmują się nimi i kontaktują pomiędzy sobą, a następnie z klientami. Już sam fakt utworzenia takiego scenariusza i wdrożenia logistyki może znacząco skrócić czas obsługi zgłoszeń, zwiększyć efektywność i uporządkowanie procesów w dziale obsługi, a pracownicy będą bardziej zadowoleni nie musząc męczyć się z kłopotliwym, nie usystematyzowanym przepływem wiedzy.

Logistyczna obsługa klienta – o co chodzi?

Projektując system Icon24™ przeprowadziliśmy wiele rozmów i wywiadów z naszymi partnerami i klientami. Wielu z nich zwracało uwagę, że zdarza się w ich firmie “zagubić” zgłoszenie klienta wysłane mailem lub problematyczne jest ustalenie pomiędzy pracownikami na jakim etapie jest zgłoszenie bądź przekazywanie zadań w formie karteczek i maili. Poprosiliśmy kilku z nich aby spróbowali rozpisać ścieżkę, w jaki sposób obsługiwane jest zgłoszenie klienta. W ten sposób powstał scenariusz, który przenieśliśmy do systemu. 

Obsługa klienta za pomocą systemu Icon24™ stała się o wiele prostsza, ponieważ już samo przeniesienie wszystkich zgłoszeń w jedno miejsce pozwoliło na lepszy ogląd sytuacji. Wszystkie zgłoszenia, które spływały mailowo, przez formularz na stronie bądź pracownicy odbierali je telefonicznie są wprowadzane do systemu. W przypadku wypełnienia formularza na stronie bądź wysłania maila, takie zgłoszenie pojawia się automatycznie. Zgłoszenia mogą być kierowane automatycznie do odpowiednich działów lub osób na podstawie wcześniej wybranego tematu i ustalenia reguły w systemie. Jeżeli obsługa klienta opiera się zawsze na stałym scenariuszu, taki można wprowadzić do systemu dzięki funkcjonalności workflow i proces zautomatyzować.

Zautomatyzowana Obsługa Klientów – krótszy czas, większe zadowolenie

 Funkcjonalność workflow zaimplementowana w systemie Icon24™ umożliwia nam ustawienie automatycznych zdarzeń, które następują po sobie gdy pracownik potwierdzi wykonanie zadania. Tym samym system generuje zadanie odpowiedzialnej za nie osobie, a gdy ta wykona je i potwierdzi, system wygeneruje kolejne zadanie według scenariusz.

W przypadku gdy nasza branża i działalność pozwala na to, na przykład serwisujemy sprzęt, można w ten sposób zautomatyzować przepływ informacji wewnątrz firmy, a więc uniknąć konieczności przekazywania zadań pomiędzy pracownikami za pomocą maili, telefonicznie lub kartek i nie tylko przyspieszyć ich realizację, ale zapewnić sobie gwarancję, że żadne zgłoszenie nie zaginie, a Ty masz pełną kontrolę nad wszystkim zgłoszeniami i czasem realizacji.

Obsługa klientów w systemie – widzisz więcej, reagujesz szybciej

Logistyczna obsługa klienta w systemie to nie tylko automatyzacja, uporządkowanie i lepsza efektywność. Dzięki przeniesieniu tego procesu do systemu informatycznego masz możliwość sprawdzenia dokładnie etapów każdego zgłoszenia, ale również generowania statystyk i raportów, które pomogą Ci ulepszać proces obsługi klienta w firmie. Statystyki pomagają nie także zlokalizować tak zwane wąskie gardła, czyli miejsca, w których proces obsługi trwa najdłużej, a co za tym idzie łatwiej zlokalizujesz problem i go rozwiążesz. 

Dobrze zorganizowana obsługa klientów to przede wszystkim zadowolony klient, ale też zadowolony pracownik, którego praca staje się bardziej uporządkowana, a on sam może być spokojniejszy, że przez przypadek nie zapomni o żadnej sprawie. Obsługa klienta w Icon24™ to korzyści dla wszystkich trzech stron tego procesu.

Udostępnij
  • Udostępnij Facebook
  • Udostępnij X
  • Udostępnij LinkedIn
  • Wyślij e-mail

Poznaj system Icon24™ – umów prezentację



    Przeczytaj również

    • Zarządzanie kryzysem w MŚP
    • Rozliczanie czasu pracy
    • Firma w kryzysie
    • Czy warto przenieść obsługę firmy serwisowej do Internetu?
    • Obsługa zgłoszeń klientów w systemie Icon24™

    Icon24

    Właściciel marki:
    Iconity Sp. z o. o.
    kontakt@icon24.pl.

    Socialmedia

    • Linkedin
    • Facebook

    Regulaminy

    • Regulamin korzystania z Icon24™
    • Polityka prywatności
    • RODO
    Stworzone z pasją przez Iconity Sp. z o. o.
    - powered by Enfold WordPress Theme
    Link to: Zarządzanie zespołem sprzedażowym w systemie Icon24™ Link to: Zarządzanie zespołem sprzedażowym w systemie Icon24™ Zarządzanie zespołem sprzedażowym w systemie Icon24™ Link to: Czy warto przenieść obsługę firmy serwisowej do Internetu? Link to: Czy warto przenieść obsługę firmy serwisowej do Internetu? Portal pracowniczy - panel pracownika i platforma B2BCzy warto przenieść obsługę firmy serwisowej do Internetu?
    Scroll to top Scroll to top Scroll to top

    Nasza strona używa plików cookies. Klikając OK akceptujesz Politykę Prywatności

    OK

    Cookie and Privacy Settings



    How we use cookies

    We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

    Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

    Essential Website Cookies

    These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

    Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

    We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

    We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

    Other external services

    We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

    Google Webfont Settings:

    Google Map Settings:

    Google reCaptcha Settings:

    Vimeo and Youtube video embeds:

    Privacy Policy

    You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

    Polityka prywatności
    Accept settingsHide notification only