Icon24™ FUNKCJONALNOŚCI

Aplikacja IconSmart™

Twoja firma mieści się w kieszeni!

Aplikacja mobilna IconSmart™ pomaga realizować zadania, nadzorować czas wykonywania zadań i czynności i pozwala na ewidowanie czasu pracy. Pomaga Tobie i Twoim pracownikom w pracy stacjonarnej, terenowej i zdalnej.

Towarzysz każdej podróży służbowej

Korzystanie z rozbudowanych systemów w podróży służbowej lub podczas pracy poza biurem bywa uciążliwe. Co więcej, wiele z nich nie jest dostępnych na urządzeniach mobilnych. Z IconSmart™ możesz korzystać z systemu Icon24™ gdziekolwiek jesteś!

Aplikacja IconSmart™ to:

Zarządzanie zadaniami i czynnościami

Przejmij kontrolę nad zadaniami i usprawnij swoją produktywność.  Aplikacja IconSmart™ ma pomóc w organizowaniu, śledzeniu i zarządzaniu obowiązkami w firmie. W aplikacji do zarządzania zdaniami i czynnościami wykonasz wszystkie swoje obowiązki.

Tworzenie zadań i czynności: łatwo twórz i dodawaj nowe zadania do listy, zarządzaj priorytetami, ustalaj ich terminy. Możesz również dodawać drobniejsze elementy składowe zadań – czynności. Te z kolei nie wymagają uprzedniego zaplanowania w czasie.

Organizacja zadań: sortuj, kategoryzuj i grupuj swoje zadania w sposób, który ma dla Ciebie sens. Możesz filtrować zadania według projektu, terminu, czy priorytetu.

Śledzenie zadań: Twoje zadania mogą znajdować sie w jednym z trzech statusów: nowe, w realizacji i zrealizowane. Widok prostego kanbana pozwoli Ci od razu zorientować się w realizacji Twoich obowiązków.

Rejestracja czasu pracy

Rejestracja czasu pracy pomaga częściowo automatycznie śledzić i zarządzać realizacją czasu poświęconego na poszczególne obowiązki. Takie rozwiązanie jest szczególnie przydatne w firmach, które wymagają pracy według określonego harmongramu lub śledzenia godzin do celów rozliczeniowych czy płacowych.

W IconSmart™ możesz rejestrować czas poszczególnych czynności na dwa sposoby: za pomocą stopera, który automatycznie liczy czas poświęcony na realizację zadania czy czynności lub uzupełniając czas realizcji ręcznie.

Ewidencja czasu pracy

Aplikacja umożliwia pracownikom rejestorwanie wejść, wyjść, rejestrowanie przerw i wyjść służbowych, a także śledzenie nadgodzin. Wszystko za pomogą jednego kliknięcia.

Ewidencja czasu pracy

Aplikacja umożliwia pracownikom rejestorwanie wejść, wyjść, rejestrowanie przerw i wyjść służbowych, a także śledzenie nadgodzin. Wszystko za pomogą jednego kliknięcia.

Lista realizacji

Lista relizacji jest ewidencją czasu poświęconego na poszczególne czynności i zadania w wybranym okresie czasu. Pracownik może zobaczyć jakie obowiązki wykonał od wybranej daty do dziś.

Z poziomu funkcjonalności relizacja pracownik może dodać realizację, czyli dodatkowy czas poświęcony na czynności lub rozpocząć kolejną czynność.

Kalendarz pracownika i kalendarz firmy

W aplikacji IconSmart™ możesz śledzić i realizować zadania używając do tego celu widoku kalendarza. Wybierz interesujący Cię dzień i zdecyduj, czy chcesz zobaczyć swoje zadania rozmieszczone na kalendarzu, czy w formie listy zadań.

Sprawdź jak Twoje codzienne obowiązki plasują się z obowiązkami reszty pracowników wybierajac widok kalendarza dla całej firmy.

Czy Icon24™ dopasuje się do Twojej firmy?

Wypełnij formularz rejestracyjny i umów prezentację. Nasz konsultant pokaże możliwości naszego systemu i odpowie na wszystkie pytania – całkowicie bez zobowiązań!