Icon24™ FUNKCJONALNOŚCI

Icon24™ – program do obsługi serwisu

Sprawny serwis do usług

Świetnie zdajemy sobie sprawę z tego, że niezawodny system obsługi zleceń pozwala usprawniać i lepiej organizować codzienną pracę, a przy tym mieć wgląd w bieżące działania. Wychodząc naprzeciw zróżnicowanym oczekiwaniom naszych Klientów i ich firm, prezentujemy oprogramowanie Icon24™, które gwarantuje sprawne zarządzanie zleceniami serwisowymi — naprawami, czynnościami konserwacyjnymi czy przeglądami technicznymi.

Dlaczego warto postawić na Icon24™?

Nie da się ukryć, że odpowiednia organizacja pracy nie jest łatwa, zwłaszcza w większych przedsiębiorstwach. Nasz program do zleceń serwisowych może pomóc Ci jednak zająć się przynajmniej tym aspektem kompleksowo i w wieloraki sposób. Moduł serwisowy Icon24™ charakteryzuje bowiem szereg zalet oraz innowacyjnych funkcjonalności, które sprawiają, że zarządzanie zleceniami serwisowymi jeszcze nigdy nie było tak proste i intuicyjne. Zastanawiasz się, jakie są jego korzyści?

Zgłaszanie awarii i problemów technicznych — program do obsługi zleceń serwisowych pozwala na ekspresowe komunikowanie wszelkich usterek, a przy tym monitorowanie postępu napraw online.

Planowanie przeglądów i konserwacji sprzętu— ważnym atutem Icon24™ jest system powiadomień, które przypominają o zaplanowanych z góry czynnościach serwisowych, co pozwala utrzymywać sprzęt w doskonałej kondycji.

Historia serwisowa— nowoczesny system obsługi zleceń daje pełny wgląd w historię napraw, przeglądów czy konserwacji, a ponadto umożliwia śledzenie poszczególnych czynności, dat oraz kosztów.

Zarządzanie gwarancjami — dzięki Icon24™ będziesz mógł w łatwy sposób monitorować bieżące postępowania gwarancyjne (warunki realizacji, terminy itp.).

Program do zleceń serwisowych Icon24™ to prawdziwy fenomen w zakresie zarządzania kwestiami związanymi z naprawą sprzętu w firmie. Dzięki niemu będziesz mógł jeszcze lepiej sprawować kontrolę nad aktualnymi zleceniami, mając pełny wgląd w poszczególne etapy realizacji, koszty czy historię napraw w całej firmie. Zadbaj o dobrą organizację swojego przedsiębiorstwa, decydując się na nowoczesny program do obsługi zleceń serwisowych już dziś!

Obsługa serwisu w Icon24™ to:

Zarządzanie zgłoszeniem serwisowym

Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi to gwarancja profesjonalnej obsługi klientów i zabezpieczenie biznesu przed poniesieniem niepożądanych kosztów. W Icon24™ znajdziesz najważniejsze funkcje systemu do zarządzania serwisem:

Rejestracja zgłoszeń serwisowych – w Icon24™ nowe zgłoszenia można rejestrować na kilka sposobów – automatycznie, gdzie klienci korzystają ze specjalnego formularza na stronie internetowej, integrując system ze skrzynką mailową na którą klienci wysyłają zgłoszenia lub wprowadzając zgłoszenia ręcznie za pomocą krótkiego formularza. Dzięki temu wszystkie istotne zgłoszenia, problemy i pytania sa rejestrowane w jednym miejscu. Masz pewność, że żadne ze zgłoszeń nie umknie uwadze Twoich pracowników.

Przydzielenie priorytetu dla zgłoszeń – Icon24™ umożliwia scentralizowane zarządzanie zgłoszeniami i ich proprytetyzacją; kolejkowanie zgłoszeń przez przydzielanie priorytetów i ustalanie terminów realizacji.

Przypisywanie odpowiedzialności za realizację zadań – w Icon24™ kontrolujesz i rozdzielasz pracę Twojego serwisu.

Śledzenie zmian statusów kluczowych zgłoszeń – możliwość kontroli wykonania zadań jest niezmiernie przydatna dla osoby kierującej zespołem. Śledzenie wykonania zadań ma pozytywny wpływ na jakość i terminowość ich wykonania.

Obsługa ticketów

Prywatne skrzynki mailowe nie dają możliwości kontrolowania i wykorzystania potencjału zespołu. System ticketowy to jedna skrzynka, z której korzystają wszyscy pracownicy, widzą i wiedzą jakie działania należy podjąć w danej chwili, aby maksymalnie wykorzystać potencjał i zarządzać sprawami klienta.

System tickietowy pomaga w sprawnej obsłudze zgłoszeń. Dzieki niemu możliwe jest śledzenie historii danego incydentu, a w makroskali wyciąganie wniosków na temat działalności Twojej firmy i proponowanej przez nią usług.

Każde zgłoszenie generowane przez klienta powoduje stworzenie nowego ticketa, czyli wirtualnego dokumentu, w ktorym znajdują się wszystkie informacje odnośnie zgłaszanego incydentu.

Rozliczenia gwarancyjne z producentem

W Icon24™ możesz bezpiecznie i bez obaw rozliczać zgłoszenia gwarancyjne z producentem. System pomoże dotrzymać terminów, nadać potrzebną numerację i pogrupować zgłoszenia zgodnie z przyjętą przez producenta formą rozliczenia. Dzięki temu możesz sprawdzić liczbę wprowadzanych do systemu producenta zgłoszeń i liczbę wykorzystanych do naprawy elementów.

Bądź w kontakcie z klientami - Intranet

Prowadzisz serwis wielu urządzeń dla jednego podmiotu? Z programem do obsługi zleceń serwisowych każdy Twój Klient jest na bieżąco z realizacją i rozliczeniem swoich zgłoszeń, czy przeglądów serwisowych. Zna ich przebieg i obserwuje status przez dedykowany Panel Klienta.

Czy Icon24™ dopasuje się do Twojej firmy?

Wypełnij formularz rejestracyjny i umów prezentację. Nasz konsultant pokaże możliwości naszego systemu i odpowie na wszystkie pytania – całkowicie bez zobowiązań!