Ewidencja Czasu Pracy – marzenie senne kadrowej
Czas pomiędzy końcem miesiąca, a dniem wypłaty potrafi być zmorą dla niejednej kadrowej. Presja czasu, wiele umów do rozliczenia i w dodatku te nieszczęsne nadgodziny i rozliczenia pracowników pracujących na zleceniach… A gdyby tak wprowadzić pełną automatyzację tych zadań i móc już pierwszego dnia miesiąca mieć przygotowane rozliczenie wszystkich pracowników?
Ewidencja Czasu Pracy – mniej żmudnej pracy
Taka wizja to nie pieśń przyszłości, a funkcjonalność dostępna już dziś w systemie Icon24™. System zarządzania zasobami wyposażony jest w funkcjonalność Ewidencji Czasu Pracy połączonej z Rejestracją Czasu Pracy. Dzięki temu nakład pracy osób odpowiedzialnych za kadry jest minimalny. Czasy, w których pracownicy wpisywali ręcznie czas przybycia i ilość godzin przepracowanych odchodzi do lamusa. Podobnie jak rozbudowane do granic możliwości tabele w arkuszach kalkulacyjnych, w których kadry dokonywały wyliczeń wymiaru nadgodzin lub obliczały wynagrodzenie dla osób, które rozliczały się za przepracowane godziny.
Ewidencja Czasu Pracy powiązana może zostać z Rejestratorem Czasu Pracy – IconRCP™. Pracownik wyposażony w odpowiednią kartę lub brelok zbliżeniowy dokonuje rejestracji rozpoczęcia pracy, zakończenia lub zarejestrowania wyjścia z zakładu np. na spotkanie służbowe lub lunch poprzez przyłożenie karty do czytnika. System automatycznie dokona odpowiedniego wpisu w systemie wypełniając tabelę czasu pracy.
Dzięki Icon24™ możliwe jest rozliczanie pracowników na kilka sposobów:
- poprzez określenie wymiaru godzin w umowie, dzięki czemu system automatycznie dla danego typu umowy będzie wypełniał tabelę godzin,
- z użyciem kart zbliżeniowych i Rejestratora Czasu Pracy, który wypełnia tabelę w momencie zarejestrowania akcji przez pracownika,
- poprzez rozliczanie czasu realizacji poszczególnych zadań przydzielonych w systemie i realizowanych przez pracowników.
Ewidencja Czasu Pracy – pełna kontrola nad elastycznym wymiarem godzin
Wiele zakładów pracy oferuje elastyczne godziny pracy, aby uatrakcyjnić swoją firmę jako dobre miejsce pracy, które dopasowuje się do pracownika i dba o work-life balance. Atrakcyjny benefit dla pracownika może być prawdziwym koszmarem dla kadr, jeśli nie mają one możliwości bieżącego i zautomatyzowanego zliczania realnie przepracowanych godzin w pracy. Icon24™ eliminuje ten problem. Dzięki Ewidencji Czasu Pracy powiązanej z IconRCP™, pracownik samodzielnie rejestruje czas przybycia do pracy, wyjścia w czasie pracy lub zakończenia pracy. System automatycznie zlicza realny czas pracy i pokazuje go w czasie rzeczywistym. Icon24™ posiada również panel pracownika, w którym po zalogowaniu może on sprawdzić swój czas pracy. Taka funkcjonalność pomaga samodzielnie zarządzać pracownikowi swoim czasem pracy, który kontroluje czy ma przepracowane nadgodziny do wybrania czy może musi odpracować wcześniejsze wyjścia.
Takie rozwiązanie jak Ewidencja Czasu Pracy w systemie Icon24™ to kolejne korzyści:
- możliwość wprowadzenia elastycznych godzin pracy,
- większe zadowolenia pracowników, którzy mogą kontrolować swój czas pracy i dopasowywać do swoich obowiązków prywatnych,
- automatyzacja pracy i zmniejszenie ilości zadań dla kadr,
- szybsze, sprawniejsze i pewniejsze rozliczanie pracowników.
Icon24™ to wiele korzyści dla Ciebie i Twoich pracowników. Przetestuj nasz system zakładając darmowe konto lub skontaktuj się z naszym konsultantem.