System obsługi klienta online jako efektywne narzędzie rozwoju Twojej firmy
Autor: Klaudia Domogała
Aktualnie pojęcie prowadzenia sprzedaży stało się trochę bardziej skomplikowane niż kiedyś. Kiedyś wystarczyło pojechać do zainteresowanego klienta i porozmawiać z nim na temat oferty, teraz pozostaje tylko kontakt telefoniczny lub mailowy.
Zarządzanie procesem sprzedaży. Jak zarządzać sprzedażą?
Zarządzanie procesem sprzedaży może przynieść Tobie i Twojej firmie same korzyści. Przenieś swoją sprzedaż na wyższy poziom niezależnie od tego w jaki sposób ją prowadzisz. Prowadź szanse sprzedażowe wprost w systemie i generuj bezpośrednio z nich oferty, zamówienia do dostawców, rozliczenia oraz dokumenty magazynowe. Każda szansa sprzedażowa jest przydzielona bezpośrednio do handlowca, który się nią zajmuje. Dodatkowo każda szansa sprzedażowa ma informację na jakim jest aktualnie etapie, a określają to statusy realizacji.
Optymalizacja procesów magazynowych. Jak zapanować nad magazynem?
Optymalizacja procesów magazynowych to gwarancja realizacji zamówienia w terminie. Twoi Klienci liczą na terminowe dostawy – ich gwarancją jest sprawny przepływ towarów. Efektywne zarządzanie magazynem to prosta oszczędność czasu i pieniędzy. Zadbaj o dobry przepływ informacji posiadając wszystko w jednym miejscu. Po co wystawiać niektóre dokumenty, skoro mogą generować się automatycznie z systemem Icon24™?
Co zrobić, żeby nie zapominać o klientach?
Do obsługi klienta najlepiej wykorzystać prosty CRM. System do obsługi klienta Icon24™ to kompleksowe rozwiązanie w pełni dostosowane do charakteru Twojej firmy, w którym znajdziesz wszystko – łącznie z rodzajami obsługiwanych przez Ciebie kontrahentów. Dodatkowo ułożone specjalnie dla Twojej firmy, indywidualne Workflow, które umożliwia automatyczne generowanie zadań, co za tym idzie – powiadomienia. Powiadomienia przychodzą takim kanałem jakim chcesz. Może to być SMS, mail lub powiadomienie systemowe. Dzięki modułowi kalendarz online, masz możliwość wprowadzenia zaplanowanych spotkań oraz ustawienie alertów przypominających.
Elektroniczny system do obsługi klienta. Jakie korzyści z tego płyną?
Zarządzanie działem obsługi klienta to szereg korzyści dla Twojej firmy, kontrahentów, a także działów handlowych.
- Automatyczny przebieg – zadania generujące się automatycznie na podstawie ustalonego procesu znajdują się na panelu użytkownika, więc każdy pracownik widzi zadania przydzielone do niego. Zadania można dodawać również manualnie i przydzielać do odpowiednich osób;
- Sprzedaż, która sama o sobie przypomina – na podstawie stworzonych automatycznie zadań tworzą się również powiadomienia. Pojawiają się one (w zależności od ustaleń) jako SMS, e-mail lub powiadomienie systemowe;
- Wszystko w jednym – informacje o kontrahentach, sprzedaży ich dotyczącej, przedstawicielach oraz rozmowach, które zostały odbyte można zapisywać w CRM. Dzięki temu każda informacja zostaje zapisana i klient ma pewność, że interesujesz się jego potrzebami;
- Prowadzenie sprzedaży wpływa na stany magazynowe, dzięki czemu wszystko będzie miało swój porządek. Automatycznie generujące się operacje magazynowe można również pobrać do PDF’a, tak samo jak oferty, zamówienia i inne dokumenty. Szablon jest w pełni do dostosowania indywidualnie.
- Wszelkie zmiany wprowadzone na kontrahencie lub szansie sprzedaży zostają odnotowane w zakładce historii tego obiektu, dzięki temu jak ktoś się pomyli, będzie wiadomo kiedy to się stało.