Jak zarządzać serwisem online?
Autor: Klaudia Domogała
Ostatnimi czasy sytuacja coraz częściej zmusza przedsiębiorców do wysyłania pracowników na “Home Office”. Nie wszyscy jednak są do tego odpowiednio przygotowani. Co zrobić, by utrzymać przy sobie klientów, dalej nad wszystkim panować i zachować efektywność pracowników?
Jak działa obsługa klienta online?
System Icon24™ umożliwia zarządzanie firmą online – wystarczy tylko urządzenie z dostępem do internetu. System ERP jakim jest Icon24™ pomaga skupić wszystkie informacje w jednym miejscu niezależnie od tego, gdzie korzystamy z systemu – biuro, dom, plaża, góry. Dodatkowo do systemu w jednej chwili może logować się wiele użytkowników niezależnie gdzie są, wystarczy tylko Internet. Dzięki temu każdy pracownik ma dostęp do pełnej informacji dotyczącej jego pracy, a kierownicy, managerowie czy też zarząd może bez problemu nią zarządzać.
Na czym polega zarządzanie zgłoszeniami?
Obsługa zgłoszeń serwisowych polega na tym, że wszystko jest odnotowane w jednym miejscu. Każde zgłoszenie, zlecenie lub szansa sprzedażowa jest przydzielona bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za nią. Dzięki priorytetyzacji może ona również szybko określić, co jest najistotniejsze z punktu widzenia jakości świadczonych usług.
Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi umożliwia również wbudowany w systemie workflow, które automatycznie generuje zadania wraz z powiadomieniami (kanały powiadomień: sms, e-mail, system) do określonych użytkowników, dzięki czemu już nigdy nie zapomną o podejmowaniu koniecznych czynności.
Po co są procesy?
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz tutaj.
Jakie korzyści daje system do obsługi klientów?
- Porządek w zgłoszeniach lub zleceniach od klientów – już nigdy nie zapomnisz o zgłoszeniu, ani nie będziesz musiał szukać informacji w stercie kartek, gdy zadzwoni klient, by dowiedzieć się na jakim etapie jesteś dzięki statusom realizacji;
- Historia napraw lub sprzedaży klienta pod ręką – wystarczy przejść do CRM-u i wybrać kontrahenta. Z tego poziomu znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące czynności z nim związanych, statusy napraw lub oferty stworzone specjalnie dla niego;
- Zawieruszone urządzenie? – jeśli kiedykolwiek przeżyłeś sytuację w której urządzenie od klienta zostało u Ciebie na nieco dłużej niż było to zaplanowane i po czasie okazało się, że nikt nie wie do kogo ono należy – miej pewność, że dzięki systemowi już się to nie zdarzy. Dzięki rejestrowaniu zgłoszeń/zleceń wszystko znajduje się w systemie, pomocne w tym przypadku okaże się również filtrowanie np. Po modelu oraz numerze seryjnym urządzenia;
- Nie wiesz od czego zacząć? Widok wszystkich zgłoszeń/zleceń jest w formie tabeli, więc bez problemu możesz ustawić odpowiednią kolejkę zleceń online;
- Nie bój się zmian! – każdy obiekt w systemie posiada swoją historię w której zapisuje się każde pojedyncze działanie z nim związane np. Zmiana NIP-u kontrahenta lub terminu realizacji zlecenia;