Icon24
  • Funkcjonalności
    • Wszystkie funkcjonalności
      • Funkcjonalności
    • System do zarządzania kancelarią prawną
      • Zarządzanie kancelarią prawną
    • Obsługa Procesów Sprzedażowych
      • Moduł Sprzedaż
    • Zarządzanie Zadaniami
      • Zarządzanie zadaniami w firmie
      • Program pomagający zarządzać projektami w firmie
    • Zarządzanie Czasem
      • Program do rejestracji czasu pracy
    • Zarządzanie zasobami
      • Program do obsługi serwisu
      • Moduł Zarządzanie zasobami
    • Dokumenty
      • Program do elektronicznego procesowania dokumentów
    • Dodatkowo
      • IconSmart™ – aplikacja na urządzenia mobilne
  • Korzyści
    • Wdrożenie
  • Baza wiedzy
  • Cennik
  • Kontakt
    • Twórcy
  • UMÓW PREZENTACJĘ
  • Menu Menu

Twoja firma online – korzyści z korzystania z systemu Icon24™

Autor: Kamil Michno

W świecie cyfrowym, u początku lat 20tych XXI wieku szukamy sposobów na załatwianie wielu spraw online. Prowadzimy konto bankowe przez Internet i nie wyobrażamy sobie już, by stać w kolejce do kasy aby dokonać wpłaty na konto. Kupujemy usługi i produkty przez Internet, a kurier dostarcza nam zamówione towary. Rozmawiamy online, załatwiamy urzędowe sprawy, szukamy informacji i rozrywki w sieci, nawet na obejrzenie ulubionego serialu coraz częściej wybieramy Internet jako docelowe medium. Dlaczego więc, nie zacząć prowadzić firmy za pomocą narzędzie do prowadzenia firmy online?

Zarządzanie firmą online – remedium na dobre i trudne czasy

Wybór odpowiedniego narzędzia do prowadzenia firmy może być dobrym posunięciem poprawiającym efektywność w czasach “pokoju”, ale w czasach “wojny” może stanowić o uratowaniu całego przedsiębiorstwa. Zarządzanie procesami w firmie to nie łatwe zadanie, dziś zajmują się tym wykwalifikowani managerowie wspierani systemami komputerowymi. Gdy nad wszystkim możemy panować w bezpiecznej przestrzeni biura sprawa wydaje się prosta, ale gdy nadchodzi kryzys, a pracownicy muszą pozostać w domach życie mówi “sprawdzam” i weryfikuje czy wybraliśmy odpowiednie narzędzie do prowadzenia firmy.

W każdej sytuacji wygranym jest ten, kto wybrał system ERP online, pozwalający na zarządzanie procesami w firmie za pomocą systemu dostępnego przez Internet, takim rozwiązaniem jest Icon24™ . Jakie płyną główne plusy z jego wykorzystywania?
– masz dostęp do najważniejszych danych dotyczących firmy za pomocą systemu ERP online, w dowolnej chwili;
– system pozwala na zwiększenie efektywności i skrócenie czasu zadań. Wyjazdy służbowe, home office już nie będą przeszkodą by zająć się sprawą czy zaakceptować dokument, wszystko dzieje się online;
– wybierając narzędzie do prowadzenia firmy online pomaga w zarządzaniu firmą z wieloma oddziałami i usprawnia przepływ informacji pomiędzy jednostkami;
– to idealne narzędzie gdy Twoi pracownicy pracują w terenie (dostęp do systemu, w przypadku Icon24™ również za pomocą aplikacji mobilnej IconSmart™) lub w domu (Icon24™ to system do korzystania w przeglądarce);
– system umożliwia prowadzenie projektów oraz delegowanie zadań online bezpośrednio do terminarza zainteresowanych pracowników lub zespołów z możliwością ustalania priorytetów. Dzięki temu porządkujesz pracę, usprawniasz przepływ informacji i know-how, zwiększasz efektywność i eliminujesz wąskie gardła;
– Icon24™ to idealne rozwiązanie do prowadzenia i automatyzacji procesów sprzedaży oraz obsługi klienta online. Niezależnie od tego gdzie znajduje się pracownik oraz kto jest opiekunem klienta, każdy uprawniony ma możliwość poznania całej historii klienta, a co za tym idzie załatwiania wielu spraw od ręki lub znacznego skrócenia czasu zamknięcia sprawy;
– zarządzanie firmą online za pomocą Icon24™ usprawnia również procesy kadrowo-płacowe, co znacząco odciąża pracowników za to odpowiedzialnych dzięki automatyzacji zliczania czasu pracy, również pracowników rozliczanych godzinowo, oraz elektronicznej akceptacji urlopów;
– w końcu Icon24™ jako narzędzie do prowadzenia firmy pozwala na generowanie zaawansowanych raportów i analiz zarządczych nie tylko z pojedynczego działu, ale w sposób synergiczny łącząc dane z wielu działów całej firmy. Wiedza o tym co dzieje się aktualnie w firmie jest dostępna w dowolnym momencie, możesz kontrolować konkretne działania codziennie lub okresowo bez oczekiwania na raporty pracowników.

Icon24™ – jeden system do zarządzania całą firmą

System ERP online Icon24™ stworzyliśmy tak, aby pod przyjaznym i pięknym interfejsem kryło się potężne narzędzie zawierające rozbudowany wachlarz modułów ułatwiających zarządzanie procesami w firmie i obsługę Twoich klientów online.

  • Kadry i Ewidencja Czasu Pracy

Najważniejszym zasobem firmy są pracownicy i to człowiek jest rdzeniem, wokół którego budujemy nasze narzędzie do prowadzenia firmy. Icon24™ posiada moduł Elektronicznej Rejestracji Czasu Pracy pozwalający na rejestrację wejść i wyjść z zakładu pracy, ale również zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia pracy online podczas pracy zdalnej. Moduł obsługuje również elektroniczne wnioski urlopowe, które przełożony akceptuje w systemie, a ten automatycznie uwzględnia absencję pracownika, przekazując zlecone zadania osobie zastępującej. Pod koniec okresu rozliczeniowego wystarczy pobrać raport do rozliczenia pracownika, bez konieczności ręcznego wypełniania tabeli i formularzy.

  • CRM i Sprzedaż

Nasz system CRM to nie tylko książka kontaktowa. To narzędzie pozwalające na automatyzację procesu sprzedaży, baza wiedzy na temat klienta i nasz osobisty asystent. Icon24™ wyposażony jest w funkcjonalność workflow, która polega na ustaleniu powtarzalnego dla danego procesu scenariusza składającego się ze ściśle uporządkowanych zadań. Wykorzystanie tego w procesie sprzedaży sprawi, że już nikt nie zapomni o kontakcie z klientem, proces sprzedaży będzie przebiegał zgodnie z procedurą, a klient nie będzie musiał czekać na kontakt czy załatwienie jego sprawy dłużej niż to konieczne.

  • Zarządzanie projektami i terminarz

Prowadzisz projekt składający się z wielu zadań lub zarządzasz pracą zespołu? Nic prostszego, Icon24™ pozwala na efektywne zarządzanie firmą online. Możesz wyznaczać zadania poszczególnym pracownikom lub zespołom, nadawać termin, priorytet, a Icon24™ powiadomi o nowym zadaniu cały zespół bez konieczności wysyłania długich maili czy odbywania rozmów telefonicznych. Co więcej, możesz sprawdzać stan postępu na bieżąco, bez oczekiwania na raport lub dopytywania każdego z osobna o status zadania.

Uporządkowanie zadań w jednym miejscu w postaci terminarza z priorytetami porządkuje pracę pracowników i poprawia ich efektywność, a Tobie oszczędza czasu na raporty i pozwala elastycznie i szybko reagować.

  • Serwis i Obsługa klienta online

Automatyzacja obsługi klienta? Tak! Efekt? Zadowolony klienta i szczęśliwy pracownik. Jeżeli w Twojej firmie obsługa klienta odbywa się na zasadzie określonej ścieżki czynności czy to podczas serwisowania urządzeń czy dostarczaniu usług, Icon24™ to świetne narzędzie do obsługi klienta online, które automatyzuje ten proces, porządkuje i przyspiesza. Każde zgłoszenie, które pojawia się w systemie automatycznie wyświetla się na liście zadań odpowiedzialnego za nie pracownika. Jeżeli to dłuższy, ale powtarzalny proces możesz wykorzystać workflow do automatyzacji procesu. Podobnie jak z zadaniami, żaden ticket już nie zostanie pominięty, a klient nie będzie już musiał czekać na zajęcie się jego sprawą, bo przez przypadek jego zgłoszenie się zagubiło.

  • Obieg dokumentów i faktur z OCR

Workflow to nasza ulubiona funkcjonalność. Usprawnia zarządzanie procesami w firmie w wielu aspektach, również w przepływie dokumentów. Jeżeli dany dokument faktura lub umowa wymaga akceptacji określonych osób, wystarczy zeskanować dokument do odpowiedniego folderu, a Icon24™ sam nada mu bieg, a kliknięcie przycisku akceptuj przez jeden dział wygeneruje zadanie kolejnej osobie w scenariuszu działania. Żadna delegacja oraz zagubiona kopia nie opóźni procesu.

Dodatkowo Icon24™ posiada funkcję OCR czyli rozpoznawania tekstu. System odczytuje dane np. z faktury aby wypełnić odpowiednie pola w tabelach, następnie wystarczy dane wyeksportować do programu księgowego, bez przepisywania faktur, bez pomyłek, bez straconego czasu.

  • Magazyn

Kontrolowanie zasobów materiałowych, urządzeń czy rezerwacji urządzeń również możliwe jest z poziomu systemu Icon24™. Dajemy Ci narzędzia do kompleksowego zarządzania firmą online, możesz więc nawet sprawdzić stan magazynu swojego sprzętu i dokonać zamówienia na brakujące elementy.

Odkryj możliwości Icon24

Załóż darmowe konto

Icon24

Właściciel marki:
Iconity Sp. z o. o.
kontakt@icon24.pl.

Socialmedia

  • Linkedin
  • Facebook

Regulaminy

  • Regulamin korzystania z Icon24™
  • Polityka prywatności
  • RODO
Stworzone z pasją przez Iconity Sp. z o. o.
- powered by Enfold WordPress Theme
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

Nasza strona używa plików cookies. Klikając OK akceptujesz Politykę Prywatności

OK

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Polityka prywatności
Accept settingsHide notification only