Icon24
  • Funkcjonalności
    • Wszystkie funkcjonalności
      • Funkcjonalności
    • System do zarządzania kancelarią prawną
      • Zarządzanie kancelarią prawną
    • Obsługa Procesów Sprzedażowych
      • Moduł Sprzedaż
    • Zarządzanie Zadaniami
      • Zarządzanie zadaniami w firmie
      • Program pomagający zarządzać projektami w firmie
    • Zarządzanie Czasem
      • Program do rejestracji czasu pracy
    • Zarządzanie zasobami
      • Program do obsługi serwisu
      • Moduł Zarządzanie zasobami
    • Dokumenty
      • Program do elektronicznego procesowania dokumentów
    • Dodatkowo
      • IconSmart™ – aplikacja na urządzenia mobilne
  • Korzyści
    • Wdrożenie
  • Baza wiedzy
  • Cennik
  • Kontakt
    • Twórcy
  • UMÓW PREZENTACJĘ
  • Menu Menu

Portal pracownika – platforma B2B – efektywnie automatyzuj

autor: Kamil Michno

Wiele firm serwisujących urządzenia lub wykonujących usługi zastanawia się jak zautomatyzować zarządzanie serwisem w taki sposób, aby pozwolił on uporządkować zgłoszenia, łatwo nimi zarządzać i pozwolić sprawnie zgłaszać tematy do załatwienia.

Rozwiązaniem i wspólnym mianownikiem dla tych wszystkich wyzwań jest Icon24™, a dokładniej moduł platforma B2B. 

Icon24™ – skuteczny system ticketowy w portalu pracowniczym

Nie od dziś wiadomo, że wdrożenie systemu ticketowego niezwykle ułatwia organizowanie pracy działów, które opierają się na zgłoszeniach i zadaniach do wykonania. Uporządkowanie pozwala na zarządzanie serwisem w sposób sprawny i płynny, a każdy typ zadania może składać się z szeregu podzadań, które spisane w scenariusz krok po kroku pozwalają się zautomatyzować za pomocą workflow sprzężonego z systemem ticketowym.

W wielu przypadkach zarządzanie serwisem sprowadza się do utworzenia zgłoszenia, a następnie, w zależności od typu zgłoszenia podążania za wcześniej wytyczoną ścieżką procedur. Przykładowo w serwisie gwarancyjnym, po otrzymaniu zgłoszenia, serwis sprawdza ważność gwarancji, dokonuje wyceny, przyjmuje urządzenie, zamawia części, dokonuje naprawy, wydaje urządzenie klientowi i rozlicza się z gwarantem. Te wszystkie zadania w ramach jednego ticketu mogą generować się automatycznie poszczególnym osobom, odpowiedzialnym za ich wykonanie, dzięki czemu serwis przebiega sprawnie, efektywnie i szybko.

Zanim dojdzie do zgłoszenia – platforma B2B sprzężenie ze stroną www

Zanim zaczniemy zajmować się zgłoszeniem, musi ono do nas trafić. Icon24™ to system ticketowy, który nie tylko ułatwia zarządzanie serwisem, ale też ułatwia zgłoszenie sprawy.

Wykorzystujemy do tego dwa podstawowe narzędzia. W przypadku większych klientów, którzy np. dzierżawią od nas urządzenia, obsługujemy ich stale i są dużymi podmiotami, umożliwiamy korzystanie z panelu B2B, czyli modułu w systemie Icon24™, który pozwala się zalogować, sprawdzić status zgłoszonych spraw, listę dzierżawionych urządzeń, stan rozliczeń czy nawet komentować bądź odpowiadać na notatki opisane przez serwisanta w ramach zgłoszenia. To wygodne narzędzie pozwalające grupować wszystkie zgłoszenia jednego podmiotu i zarządzać nimi zarówno przez serwis, jak i klienta.

Drugim sposobem jest integracja systemu ticketowego Icon24™ ze stroną Internetową. Klient za pomocą prostego formularza może zgłosić sprawę serwisową lub zapytania, które od razu trafia do naszego systemu ticketowego w Icon24™. To generuje zadanie do wykonania na liście odpowiedzialnej za nie osoby. Może to być serwisant lub specjalista odpowiedzialny za kontakt z klientem i selekcję zgłoszeń pod kątem typu sprawy. 

Platforma B2B – jak poprawić pracę serwisu

Rozmawiając z naszymi klientami dostrzegliśmy kilka największych bolączek serwisów:

  • zagubione zgłoszenia,
  • obciążenie osób odpowiedzialnych za przyjmowanie zgłoszeń,
  • problemy w komunikacji pomiędzy osobami odpowiedzialnymi za kolejne etapy serwisu,
  • ręczne rozliczenia z klientem,
  • konieczność wykonania wielokrotnych prób kontaktu aby cokolwiek ustalić.

Jak więc panel B2B w Icon24™ pomaga poprawić pracę serwisu?

  • klient samodzielnie zgłasza zadanie poprzez formularz lub logując się do swojego panelu, a te automatycznie pojawia się na liście ticketów odpowiedniej osoby;
  • po zweryfikowaniu zlecenia i nadaniu mu ścieżki, system ticketowy, na podstawie wcześniej ustalonego scenariusza sam komunikuje zainteresowanym osobom, że poprzedni etap się zakończył. Odbywa się to poprzez kilka kliknięć i potwierdzenie etapu, Icon24™ generuje wtedy odpowiednie zadanie, kolejnej określonej w schemacie osobie. Bez konieczności dopytywania, przesyłania i dzwonienia;
  • klient korzystający z panelu B2B może skomentować zlecenie, uszczegółowić lub po prostu sprawdzić status;
  • Icon24™ dokonuje automatycznych rozliczeń, zarówno z klientem jak i z gwarantami, których sprzęty naprawialiśmy;
  • zlecenia wykonywane są w sposób uporządkowany, zgodnie z ustaloną hierarchią, dzięki czemu żadne nie zostanie zagubione, klienci są odpowiednio poinformowani, a serwis przebiega realnie szybciej niż w przypadku tradycyjnego zarządzania systemem ticketowym.
Udostępnij
  • Udostępnij Facebook
  • Udostępnij X
  • Udostępnij LinkedIn
  • Wyślij e-mail

Poznaj system Icon24™ – umów prezentację



    Przeczytaj również

    • Zarządzanie kryzysem w MŚP
    • Rozliczanie czasu pracy
    • Firma w kryzysie
    • Czy warto przenieść obsługę firmy serwisowej do Internetu?
    • Obsługa zgłoszeń klientów w systemie Icon24™

    Icon24

    Właściciel marki:
    Iconity Sp. z o. o.
    kontakt@icon24.pl.

    Socialmedia

    • Linkedin
    • Facebook

    Regulaminy

    • Regulamin korzystania z Icon24™
    • Polityka prywatności
    • RODO
    Stworzone z pasją przez Iconity Sp. z o. o.
    - powered by Enfold WordPress Theme
    Link to: Rozliczanie czasu pracy – zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie i ocena efektywności podjętych działań Link to: Rozliczanie czasu pracy – zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie i ocena efektywności podjętych działań Rozliczanie czasu pracy – zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie...Rozliczanie czasu pracy - zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie i ocena efektywności podjętych działań Link to: Zarządzanie zasobami ludzkimi – Icon24 to łatwe zarządzanie zespołem – pracownikami i personelem firmy Link to: Zarządzanie zasobami ludzkimi – Icon24 to łatwe zarządzanie zespołem – pracownikami i personelem firmy Zarządzanie zasobami ludzkimi - Icon24 to łatwe zarządzanie zespołem - pracownikami i personelem firmyZarządzanie zasobami ludzkimi – Icon24 to łatwe zarządzanie zespołem...
    Scroll to top Scroll to top Scroll to top

    Nasza strona używa plików cookies. Klikając OK akceptujesz Politykę Prywatności

    OK

    Cookie and Privacy Settings



    How we use cookies

    We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

    Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

    Essential Website Cookies

    These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

    Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

    We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

    We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

    Other external services

    We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

    Google Webfont Settings:

    Google Map Settings:

    Google reCaptcha Settings:

    Vimeo and Youtube video embeds:

    Privacy Policy

    You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

    Polityka prywatności
    Accept settingsHide notification only