Icon24
  • Funkcjonalności
    • Wszystkie funkcjonalności
      • Funkcjonalności
    • System do zarządzania kancelarią prawną
      • Zarządzanie kancelarią prawną
    • Obsługa Procesów Sprzedażowych
      • Moduł Sprzedaż
    • Zarządzanie Zadaniami
      • Zarządzanie zadaniami w firmie
      • Program pomagający zarządzać projektami w firmie
    • Zarządzanie Czasem
      • Program do rejestracji czasu pracy
    • Zarządzanie zasobami
      • Program do obsługi serwisu
      • Moduł Zarządzanie zasobami
    • Dokumenty
      • Program do elektronicznego procesowania dokumentów
    • Dodatkowo
      • IconSmart™ – aplikacja na urządzenia mobilne
  • Korzyści
    • Wdrożenie
  • Baza wiedzy
  • Cennik
  • Kontakt
    • Twórcy
  • UMÓW PREZENTACJĘ
  • Menu Menu

Jak wybrać system do Zarządzania Sprzedażą?

Autor: Paulina Wacławik-Bagińska

Zarządzanie sprzedażą jest jednym z najważniejszych aspektów w niemal każdym przedsiębiorstwie. Proces sprzedażowy powinien być transparentny, zautomatyzowany i zoptymalizowany oraz możliwie jak najbardziej dopasowany do specyfiki branży. Menadżer odpowiedzialny za ten obszar może usprawnić go na wiele sposobów – przede wszystkim odpowiednio zorganizować strukturę, procedury oraz podzielić zadania między pracowników, po drugie usprawnić proces poprzez wybór narzędzia, które pozwoli wdrożyć te założenia, usprawni codzienną pracę, a także pozwoli w możliwie jak największym stopniu poukładać przebieg pracy nad sprzedażą w taki sposób, aby przynosił wymierne korzyści.  

 

Zarządzanie procesem sprzedaży – co to właściwie jest?

Zarządzanie procesem sprzedaży, to nic innego, jak zorganizowanie przebiegu ścieżki handlowej, w taki sposób, by jak najtrafniej odpowiedzieć na potrzeby klienta. Osiągnięcie takiego efektu przy założeniu, że procedury są już merytorycznie przygotowane, możliwe jest poprzez wdrożenie narzędzia jakim jest system do zarządzania sprzedażą. Moduł tego rodzaju jest dostępny w  Icon24™. Każdą sprzedaż należy traktować jako osobny temat sprzedażowy, na który może składać się wiele rzeczy, jak np. oferta, zamówienia, rozliczenia oraz inne niezbędne dla niego elementy. System proponuje elastyczne podejście do tego obszaru, dzięki rozdzieleniu poszczególnych tematów, do których można z łatwością znaleźć charakterystyczne dla nich dokumenty, ścieżkę postępowania czy osoby odpowiedzialne za ich realizację – dzięki zarządzaniu przepływem pracy, każdy z etapów procesu sprzedażowego będzie pod kontrolą.

Kalendarz online – czyli jak zarządzać sprzedażą?

Wszyscy wiemy, jak ważną rolę w procesie sprzedaży odgrywają osoby za nią odpowiedzialne. Dobry plan musi zakładać zmiany, które mogą zajść w trakcie procesu oraz zapobiegać jego przestojom. Wyobraźmy sobie, że klient czeka na ważną ofertę, termin jej nadesłania właśnie dobiega końca, a osoba za to odpowiedzialna jest nieobecna w firmie. Może również dojść do sytuacji, gdy w natłoku obowiązków pracownik po prostu zapomni o ustaleniach z klientem. W procesie sprzedaży najważniejsza jest wiarygodność oraz dotrzymywanie terminów. Należy zgrać pracę zespołu w możliwie jak najlepszy sposób oraz przewidzieć i reagować na pewnie zdarzenia, które mogą uniemożliwić sprawną prace nad danym tematem. Dlatego tak ważny jest kalendarz online, możemy podejrzeć poszczególne zadania, czy też po prostu sprawdzić obecność poszczególnych osób. System zapamięta za nas ważne terminy oraz odpowiednio wcześnie przypomni nam o konieczności ich realizacji, a także, w przypadku nieobecności któregoś z współpracowników wygeneruje zastępstwo i powiadomi nas o tym, tak abyśmy mogli zadbać o sprawny proces sprzedaży i zastąpić daną osobę nie pozwalając tym samym na utknięcie tematu – budując tym samym wizerunek rzetelnego partnera biznesowego.

Zarządzanie sprzedażą – jeszcze więcej dla klienta?

Odpowiadając na potrzeby klientów musimy pamiętać, jak ważną rolę odgrywa dzisiaj szybki dostęp do informacji . Strona internetowa i pewne jej elementy, takie jak formularz kontaktowy, czy panel klienta, mogą być bezpośrednio powiązane z systemem, w którym odbywa się zarządzanie procesem sprzedaży. Rozwiązanie takie ułatwia komunikację oraz pozwala sprawniej odpowiadać na potrzeby klientów w czasie rzeczywistym.

Odkryj możliwości Icon24

Załóż darmowe konto

Icon24

Właściciel marki:
Iconity Sp. z o. o.
kontakt@icon24.pl.

Socialmedia

  • Linkedin
  • Facebook

Regulaminy

  • Regulamin korzystania z Icon24™
  • Polityka prywatności
  • RODO
Stworzone z pasją przez Iconity Sp. z o. o.
- powered by Enfold WordPress Theme
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

Nasza strona używa plików cookies. Klikając OK akceptujesz Politykę Prywatności

OK

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Polityka prywatności
Accept settingsHide notification only