System ticketowy – funkcjonalności programu dla serwisu
Zainteresował Cię nasz system ticketowy? Przetestuj przez miesiąc za darmo.
Zarejestruj się za darmo
„Klienci denerwują się, że serwis ich urządzeń długo trwa, a my mamy tyle zadań, że czasami o którymś zapominamy”
– Paweł, pracownik serwisu
Icon24™ to również program do obsługi serwisu, który świetnie organizuje jego pracę. Automatyzacja obsługi klienta i system ticketowy to główne moduły programu do obsługi serwisu.
Program dla serwisu Icon24™ posiada wbudowany workflow, który umożliwia wprowadzenie ścieżek postępowania dla konkretnych zadań. Dzięki temu obsługa zgłoszeń serwisowych jest prowadzona automatycznie. Każda sprawa, zadanie czy urządzenie mogą zostać wpisane do Icon24™, a on nada odpowiednią ścieżkę realizacji danego zlecenia.
System ticketowy połączony z workflow zapewniają szybkie zarządzanie obsługą klienta. Automatyzacja obsługi klienta ujęta w formie zapisanego scenariusza ścieżki pozwala na sprawne i efektywne zarządzanie serwisem, a także monitorowanie i kontrolowanie systemu ticketowego w związku z daną sprawą czy urządzeniem.
Program do obsługi serwisu Icon24™ dostępny jest także dla klientów. Reklamacje klientów, zgłoszenia serwisowe, a także sprawdzenie statusu obsługi danego zlecenia może być obsługiwane za pomocą panelu klienta, bez konieczności dzwonienia do serwisu.
Już żaden pracownik nie zapomni o naprawie czy zajęciu się zgłoszeniem klienta, system ticketowy wbudowany w Icon24™ uporządkuje zadania i przypomni o konieczności ich wykonania. Ty natomiast, możesz kontrolować proces obsługi klienta i jej koszty dzięki szacowanym kosztom naprawy. Nasz program dla serwisu zawiera checklisty i workflow, które sprawią, że żaden etap nie zostanie pominięty, a urządzenie zapomniane. Zarządzanie obsługą klienta jest teraz sprawne i przejrzyste. Twoi klienci będą uwielbiać Cię za jakość obsługi klienta.
Icon24™ to również program do obsługi serwisu oferujący historię napraw sprzętu. Ewidencja urządzeń pomaga sprawnie zarządzać serwisem i odnaleźć historię napraw sprzętu, który już wcześniej był w serwisowany, bądź jest własnością Twojej firmy, a Ty go wypożyczasz.
Program do obsługi serwisu Icon24™ posiada także funkcjonalności, które pozwalają Ci zarządzać dzierżawą urządzeń oraz rezerwacjami sprzętu dla klientów. To pomocne, szczególnie gdy posiadasz park urządzeń zastępczych dla klientów.
Icon24™ pomaga w rozliczeniach z gwarantami i klientami generując w łatwy sposób dokumenty rozliczeniowe. Taka automatyzacja obsługi klienta nie tylko ułatwi pracę Tobie, ale też ułatwi kontakt z serwisem twoim klientom.
Icon24 to również program do obsługi serwisu, który świetnie organizuje jego pracę dzięki automatyzacji obsługi klienta i systemowi ticketowemu. Każda sprawa, zadanie czy urządzenie mogą zostać wpisane do Icon24, a ten nada odpowiednią ścieżkę do określonego typu zadania dzięki wbudowanemu workflow.
Używając systemu ticketowego połączonego z workflow, wprowadzasz w swoim serwisie automatyzację obsługi klienta. Możesz sprawnie zarządzać serwisem i w dowolnym momencie możesz sprawdzić co dzieje się z konkretną sprawą lub urządzeniem. W Icon24 dostępny jest także panel klienta, w którym istnieje możliwość sprawdzenia statusu zadania przez klienta, bez konieczności dzwonienia do serwisu.
Już żaden pracownik nie zapomni o naprawie czy zajęciu się zgłoszeniem klienta, system ticketowy wbudowany w Icon24 uporządkuje zadania i przypomni o konieczności ich wykonania. Ty natomiast, możesz kontrolować proces obsługi klienta i jej koszty dzięki szacowanym kosztom naprawy. Nasz system do obsługi serwisu zawiera checklisty i workflow, które sprawią, że żaden etap nie zostanie pominięty, a urządzenie zapomniane. Proces obsługi klienta jest teraz sprawny i przejrzysty. Twoi klienci będą uwielbiać Cię za jakość obsługi klienta.
Icon24 to również program do obsługi serwisu oferujący historię napraw sprzętu. Ewidencja urządzeń pomaga sprawnie zarządzać serwisem i odnaleźć historię napraw sprzętu, który już wcześniej w serwisie był bądź jest własnością Twojej firmy, a Ty go wypożyczasz
Dzierżawy i rezerwacja sprzętu
Icon24 posiada funkcjonalności, które pozwalają Ci zarządzać dzierżawą urządzeń oraz rezerwacjami sprzętu dla klientów. To pomocne, szczególnie gdy posiadasz park urządzeń zastępczych dla klientów.
Icon24 pomaga w rozliczeniach z gwarantami i klientami generując w łatwy sposób dokumenty rozliczeniowe. Taka automatyzacja obsługi klienta nie tylko ułatwi pracę Tobie, ale też ułatwi kontakt z serwisem twoim klientom.
Najlepszy serwis? To serwis pod kontrolą.
Zainteresował Cię nasz produkt, ale masz pytania?
Zostaw nam swój kontakt – na pewno się odezwiemy!
Zainteresował Cię nasz produkt, ale masz pytania?
Zostaw nam swój kontakt – na pewno się odezwiemy!