Icon24™ FUNKCJONALNOŚCI

Prosty system CRM dla B2B

Cały system dobrych relacji

A gdyby tak zmienić książkę adresową w narzędzie sprzedażowe, które pamięta o wszystkich Twoich klientach?

Moduł CRM w systemie Icon24™ to zbiór informacji o każdym z Twoich Klientów, w jednym miejscu i czasie. Dodawaj kontakty, spotkania, ustalenia i miej kontrolę nad swoją bazą.

Cała sprzedaż w jednym miejscu

Moduł CRM w Icon24™ to nie tylko baza danych adresowych Twoich kontrahentów oraz zainteresowanych usługą kontaktów. To kompleksowa baza informacji o kontaktach, etapie ich ofertowania, umowach, ustaleniach itp. Icon24™ wynosi sprzedaż na nowy, wyższy poziom. W tradycyjnej formie klient lub kontakt ma swojego opiekuna, który wie o nim wszystko, ale właściwie tylko on. W Icon24™ cała wiedza znajduje się w systemie. Ofertujesz dopiero klienta? Dzięki możliwości ustalania scenariuszy sprzedaży wiesz na jakim etapie jest klient i kto jest za co odpowiedzialny w tym procesie. Klient podpisał umowę? Wszystkie ustalenia, skany umów, oferty, rozliczenia, faktury… znajdziesz na karcie klienta w systemie. Nawet jeśli opiekun danego kontrahenta jest nieobecny, znalezienie informacji jest bajecznie proste, a system umożliwia płynne zastępowanie pracowników, a nawet automatyczne przekazywanie zgłoszeń kierowane do nieobecnej osoby, pracownikowi, który ją zastępuje.   

Lejki sprzedażowe? To robi się samo!

Lejek sprzedażowy to nic innego jak scenariusz podróży klienta od momentu zetknięcia się z marką po zakończenie procesu sprzedaży. Taki scenariusz możesz rozpisać, poszczególne jego fazy przydzielić do kompetentnych i odpowiedzialnych za nie pracowników oraz zautomatyzować. Icon24™ wyposażony jest w funkcjonalność workflow. Pozwala ona automatyzować działania polegające na realizowaniu scenariusza. Na każdym etapie pracownik potwierdza wykonanie swojego zadania, a to automatycznie powoduje powstanie kolejnego zadania zgodnie ze scenariuszem. Poszczególne zadania przypisane są do pracowników (personalnie, po typie stanowiska lub zespołów), wygenerowanie zadania powoduje wyświetlenie się nowego zadania na tablicy zadań odpowiednich osób. Dzięki temu żaden z etapów sprzedaży nie zostanie pominięty, żaden klient nie zostanie zapomniany, a Ty wiesz doskonale jakie etapy sprzedaży powodują problemy lub opóźnienia oraz możesz generować raporty efektywności. 

Icon24™ to zupełnie nowy poziom sprzedaży, bardziej efektywny, wygodniejszy i dostępny z każdego miejsca na świecie. Z modułu CRM możesz korzystać także na komórce dzięki aplikacji IconSmart™, to szczególne udogodnienie dla handlowców pracujących w terenie i odwiedzających Twoich klientów.

Czy Icon24™ dopasuje się do Twojej firmy?

Wypełnij formularz rejestracyjny i umów prezentację. Nasz konsultant pokaże możliwości naszego systemu i odpowie na wszystkie pytania – całkowicie bez zobowiązań!