Cała sprzedaż w jednym miejscu
Moduł CRM w Icon24™ to nie tylko baza danych adresowych Twoich kontrahentów oraz zainteresowanych usługą kontaktów. To kompleksowa baza informacji o kontaktach, etapie ich ofertowania, umowach, ustaleniach itp. Icon24™ wynosi sprzedaż na nowy, wyższy poziom. W tradycyjnej formie klient lub kontakt ma swojego opiekuna, który wie o nim wszystko, ale właściwie tylko on. W Icon24™ cała wiedza znajduje się w systemie. Ofertujesz dopiero klienta? Dzięki możliwości ustalania scenariuszy sprzedaży wiesz na jakim etapie jest klient i kto jest za co odpowiedzialny w tym procesie. Klient podpisał umowę? Wszystkie ustalenia, skany umów, oferty, rozliczenia, faktury… znajdziesz na karcie klienta w systemie. Nawet jeśli opiekun danego kontrahenta jest nieobecny, znalezienie informacji jest bajecznie proste, a system umożliwia płynne zastępowanie pracowników, a nawet automatyczne przekazywanie zgłoszeń kierowane do nieobecnej osoby, pracownikowi, który ją zastępuje.